Software management

  • Home
  • Software management

Soft Management

Descriere generala

SMKSupervizor este o aplicatie completa si usor de folosit pentru utililizator, oferind multiple facilitati in gestionarea cat mai eficienta a cataloagelor de articole, a partenerilor si a preturilor de intrare / iesire intr-un lant de supermarketuri. Experienta noastra bogata in organizarea si desfasurarea activitatii de comert en-detail a contribuit decisiv in implementarea acestui produs software.

Stabilirea unor reguli minimale la nivel de aprovizionare (stabilirea unor acorduri de aprovizionare) duce foarte usor la un control deplin asupra preturilor si a adaosurilor practicate in diferite puncte de vanzare.

Beneficii

  • Management unic de cataloage retea
  • Operarea de modificari preturi la contractele existente
  • Supravegherea intregii activitati din toate magazinele din retea
  • Propuneri referitoare la preturi
  • Fidelizare clienti, management promotii

Functionalitati

  • Operare acorduri - creare / identificare articol, selectare partener, introducere / modificare pret intrare
  • Evaluare acorduri - se introduce adaosul, se calculeaza pret vanzare , se introduce data.
  • Clasificare articole pentru o mai buna organizare dupa tip, clase de cod bare, grupe.
  • Export integral - ofera posibilitatea crearii unui sablon cu magazinele la care se doreste exportarea datelor
  • Servicii specializate de comunicare - aceste servicii executa comenzi care permit comunicarea cu baza de date si declansarea de operatiuni diverse.

Structura personalului de magazine este recomandata a fi urmatoarea:

  • Sef de unitate / gestionar
  • Sefi de tura (daca este cazul)
  • Personalul de sala

Fidelizare clienti

Plecand de la un set bogat de strategii promotionale, s-a incercat gasirea unui model informatic care sa permita cat mai facil definirea si aplicarea acestora. Astfel, s-a ajuns la definirea unui set generic de reguli, prin intermediul carora putem sa consideram ca acoperim o paleta larga de posibilitati de definire a unor campanii promotionale cat mai variate si complexe.

Exemple:

  • Posibilitatea de a aplica discounturi procentuale la pretul de vanzare intr-o anumita perioada de timp si pe anumite intervale orare
  • Produse cu promotie cantitativa
  • Valoare discount la valoare bon pe intervale valorice
  • Valoare / procent discount la produs
  • Procent discount la bonuri aleatoare in intervalul orar
  • Acordare de puncte si premii