ERP

ERP

ERP Sirius

Siguranta si stabilitatea relatiei cu clientii de produse sau servicii presupune un contract / contract cadru care sa prevada termenii de desfasurare a tranzactiilor, limitele si posibilitatile de modificare a conditiilor contractuale. Partea care se refera la preturi poate face parte integranta din contract sau este o anexa la contract cunoscuta sub numele de ACORD CU CLIENTUL.

Descrierea modulului

Modulul implica o combinatie intre setarile pentru client si setarile propriu-zise pentru acorduri

ACORDURI CU CLIENTII: definesc conditiile generale privind preturile si conditiile de livrare

  • Acordul contine toate produsele care se tranzactioneaza intre cei doi parteneri.
  • Pretul de iesire se poate seta prin valoare ca atare sau ca procent discount la pretul de lista.
  • Pentru acelasi client pot exista in acelasi acord pentru produse diferite, valute diferite.
  • Nimeni din flux nu poate interveni asupra pretului de comanda in afara persoanei din departamentul comercial abilitata.
  • Setare informatii de legatura cu identificarea articolului la client ( denumire , cod sau P/N, cod bare).
  • Pot exista mai multe acorduri simultan: se aplica cu prioritate ultimul acord.
  • Daca exista promotii intr-o perioada : acestea se aplica cu prioritate pe perioada definita. Dupa aceasta se revine automat la acordul in vigoare.
  • Operarea simpla si eficienta prin doua modalitati:
    • Introducere pozitie de pozitie asistata 100% pe baza setarilor anterioare: selectie articol, selectie valuta, informatii automat referitor la preturi de intrare
    • Introducere NUMAI a preturilor si valutei prin "Creare rapida" : un ecran tabelar afisat automat cu articolele din catalog in care utilizatorul are toate informatiile referitoare la articol si va opera numai cele doua campuri mentionate.

SETARI CLIENTI: definesc procese simple prin care se modeleaza tipul de relatii cu clientul

  • Setare valuta de iesire catre client. Pot avea acorduri in una sau mai multe valute si pot seta o valuta pentru toate iesirile catre un client anume.
  • Monitorizeaza agentul care tine legatura cu clientul prin:
    • Setarea valorii maxime a unei comenzi.
    • Incadrarea in limita de credit impusa pentru clientul respectiv.
    • Setare abatere livrare la articole bucati sau vrac (+/-).
  • O singura bifa asigura controlul automat al preturilor la livrare conform acordurilor.
  • Alocare drepturi pentru un client setabila pe agenti.
  • Informatii despre produs conform cerintei clientului: cod, p/n, cod bare, denumire.

Caracteristici

Modulul are un aspect unitar prin:

  • Tehnologia utilizata: tehnologie web, baze de date ORACLE G11.
  • Structura dedicata pe tipuri de actiuni a meniurilor.
  • Ecranele de introducere documente sunt structurate in acelasi mod:
    • Zona de filtrare, selectie
    • Zona de afisare (browse) a documentelor existente
    • Zona de preluare a documentelor separata in zona de informatii generale (cotor) si zona de pozitii
    • Butoanele de actionare sunt plasate pe toate paginile in aceeasi pozitie pentru acelasi rol
    • Ferestre modale pentru selectie informatii din cataloage
  • Drepturi de acces pentru utilizatori setabile de administatorul aplicatiei: citire, scriere, executie.
  • Preluarea automata a informatiilor referitoare la momentul temporal al actiunii si a utilizatorului .
  • Sistem unitar de alerte si mesaje de eroare care asista utilizatorul.