Business Intelligence
Spectrum Business Intelligence este un soft de analiza proiectat pe platforma Oracle Business Intelligence Standard Edition One.
Spectrum Business Intelligence vine in sprijinul dumneavoastra:
Descriere generala
Intr-o retea de magazine de retail, una din componentele principale este reprezentata de stocul de marfa. Acesta poate fi analizat punctual magazin de magazin, dar si global, la nivelul intregii retele sau grupuri de magazine, cu o caracterisitca regionala comuna.
Stocul de marfa, in tendinta de a satisface scopul lui principal, acela de a asigura continuitatea vanzarii, ridica anumite probleme foarte importante, care daca nu sunt constientizate la timpul potrivit pot duce la imposibilitatea de a oferi pietii ceea ce aceasta isi doreste. Aceste probleme, pe care sistemul doreste sa le evidentieze sunt: lipsa marfii de la raft (out of stoc), stocurile negative si suprastocul.
Functionalitati
Recomandari
Spectrum Business Intelligence - Manager Stocuri - isi gaseste locul pe biroul oricarui departament comercial ce are in atributii optimizarea stocului de marfa dintr-o retea de magazine, cu sau fara depozit strategic, sau doar intr-un magazin independent.
Descriere generala
Analiza vanzarilor se concentreaza dinamica produselor si a clientilor. In mod constant profilul clientului se schimba, iar organizatia trebuie sa aibe instrumentele necesare pentru a putea lua deciziile care vor duce catre o imagine si un profit mai bun.
Functionalitati
Rolul analizei de vanzari este sa scoata in evidenta probleme existente in departamentul de desfacere si sa conduca analistul catre raspunsuri si solutii.
Compararea vanzarilor curente cu vanzari din perioade trecute, similare sub forma tabelara sau grafica duce la intrebari ce necesita raspuns.
De ce a scazut numarul de clienti intr-o locatie in timp ce in alta locatie a crescut?
Este personalul magazinului bine dimensionat pentru numarul de clienti, produse si suprafata magazinului?
Dar la orele de varf?
In Spectrum Business Intelligence - Manager Vanzari puteti afla care este cel mai vandut produs si care sunt produsele care se vand impreuna cu acel produs pe bon.
Analize de tip what-if (ce se intampla daca..) sunt foarte usor de configurat pentru a face o analiza mai in profunzime cu datele extrase din sistem.
Sunt implementati diferiti algoritmi de calcul al adaosului, astfel incat sa poate fi detectate produsele ce genereaza profit maxim cu efort minim.
Elemente componente
Descriere generala
Managerul achizitii isi concentreaza atentia pe modul de lucru cu furnizorii. Trebuie sa poata avea acces la informatiile necesare pentru a crea contracte cat mai avantajoase cu furnizorii si trebuie sa poata sa urmareasca daca sunt clauze din contracte ce nu sunt respectate.
Concentrarea atentiei pe furnizorii cu cifra de afaceri cea mai mare este foarte importanta.
Implementarea unui sistem integrat de comenzi catre furnizori si verificarea respectarii comenzilor facute.
Elemente componente
Spectrum Business Intelligence vine in sprijinul dumneavoastra:
- cu o baza de date Oracle incarcata
- cu peste 300 de tabele
- cu peste 30 algoritmi de diverse calcule
- cu un repository de Oracle Business Intelligence
- cu peste 22 dimensiuni diferite
- cu peste 60 de stele la intersectia dimensiunilor
- cu peste 600 de indicatori
- cu tablouri de bord multiple, fiecare cu pagini unice ce cumuleaza peste 300 de rapoarte
- cu posiblitatea de a crea propriile interogari
Manager stocuri |
Descriere generala
Intr-o retea de magazine de retail, una din componentele principale este reprezentata de stocul de marfa. Acesta poate fi analizat punctual magazin de magazin, dar si global, la nivelul intregii retele sau grupuri de magazine, cu o caracterisitca regionala comuna.
Stocul de marfa, in tendinta de a satisface scopul lui principal, acela de a asigura continuitatea vanzarii, ridica anumite probleme foarte importante, care daca nu sunt constientizate la timpul potrivit pot duce la imposibilitatea de a oferi pietii ceea ce aceasta isi doreste. Aceste probleme, pe care sistemul doreste sa le evidentieze sunt: lipsa marfii de la raft (out of stoc), stocurile negative si suprastocul.
Functionalitati

Optimizare stocului trebuie sa fie principala activitate a unui manager de stocuri. Pentru aceasta, Spectrum Business Intelligence trage semnale de alarma in legatura cu problemele cu care se confrunta un analist de stocuri.
Out of stoc (Lipsa stoc) reprezinta cel mai periculos indicator din punct de vedere al analizei stocurilor, deoarece poate duce la pierderea clientilor. Sunt scoase in evidenta la cate produse se va epuiza marfa in urmatoarea perioada de timp , care sunt aceste produse si de la ce furnizori trebuie sa se aprovizioneze magazinul.
Over stoc (Supra stocul) reprezinta un indicator important deoarece reflecta banii imobilizati in marfa nevandabila.
Stocurile negative reprezinta de asemenea un indicator ce trebuie analizat deoarece acestea inseamna marfa incurcata, careia nu i se poate determina sursa de provenienta.
De asemenea, intr-o solutie de analiza a stocurilor, se pot urmari trenduri, precum: ora de epuizare la anumite produse, comparatii saptamanale ale evolutiei stocului pentru a trage concluziile necesare in a evalua corect fluxul marfii in magazine.



De asemenea, intr-o solutie de analiza a stocurilor, se pot urmari trenduri, precum: ora de epuizare la anumite produse, comparatii saptamanale ale evolutiei stocului pentru a trage concluziile necesare in a evalua corect fluxul marfii in magazine.
Out of stoc
Supra stoc
Stocuri negative
Stocuri furnizor pe un magazin
Stocuri furnizor retea
Stocuri articol cumulate
Stoc la data pe gestiune
Necesar stocuri
Info articole
Evolutie stoc in perioada de timp
Out & Supra Stoc
Out & Supra Stoc pe furnizor
Ora epuizare stoc
Estimare zile stoc
Estimare zile stoc pe grupe de produse
Rotatia stocului
Sortimente
Stoc megagrupa
Cate zile a stat marfa pe stoc
Recomandari
Spectrum Business Intelligence - Manager Stocuri - isi gaseste locul pe biroul oricarui departament comercial ce are in atributii optimizarea stocului de marfa dintr-o retea de magazine, cu sau fara depozit strategic, sau doar intr-un magazin independent.
Manager vanzari |
Descriere generala
Analiza vanzarilor se concentreaza dinamica produselor si a clientilor. In mod constant profilul clientului se schimba, iar organizatia trebuie sa aibe instrumentele necesare pentru a putea lua deciziile care vor duce catre o imagine si un profit mai bun.
Functionalitati







FIFO (First In First Out)
LIFO (Last In First Out)
PIM (Pret intrare mediu)
Elemente componente
Vanzari lunare
Vanzari zilnice magazine
Vanzari zilnice grupe
Vanzari saptamanale
Vanzari interval orar
Stoc interval orar
Realizare target
- Top 5 vanzari grupe ziua precedentTop Adaos Articole
Grupe
Articole
Indicatori lunari
Furnizori
Articole pe furnizor
Centralizator iesiri
Grafice vanzari bon
Preturi curente
Fisa Bon
Pondere
Adaos brand
Vanzari si stocuri
Raport saptamanal vanzari articole cu / fara TVA
Vanzari pe caracteristici articol
- Top 5 vanzari grupe saptamana trecuta
- Top 5 vanzari saptamana curenta
- Top 5 vanzari grupe luna trecuta
- Evolutie vanzari totale vs target
- Evolutie vanzari pe agent de la inceputul lunii trecute
Manager achizitii |
Descriere generala

Concentrarea atentiei pe furnizorii cu cifra de afaceri cea mai mare este foarte importanta.
Implementarea unui sistem integrat de comenzi catre furnizori si verificarea respectarii comenzilor facute.
Elemente componente
Centralizator intrari
Analiza preturi intrare articole
Intrari articole
Tansferuri
Branduri
Comenzi
Sortimente pentru Furnizor
Active / partener
Active / Megagrupa
Grupe fara partener
Parteneri magazine sau depozit
Furnizor procente
Furnizor Marja
Top articole pe furnizori
Detalii parteneri articol
Intrari si iesiri pe gestiuni
Soft management |
Soft gestiune |
Soft vanzare |
Solutii business intelligence |
Sistem informatic integrat